Unieke combinatie van Fundraising & Customer Experience
Weet jij wat er echt speelt bij jouw donateurs? En zijn jouw campagnes hierop afgestemd? Nog niet voldoende? Dan helpen we je graag.
Of heb je gewoon behoefte aan inspiratie? Ben je op zoek naar nieuwe manieren om donateurs te werven? Wil je creatief aan de slag. Dat kan.
Op 17 februari a.s. organiseren Babs Asselbergs en het GoededoelenMeisje (Patricia Heemskerk) een speciale Game-sessie voor fondsenwervers waar wij The FundraisingGame en The Customer Experience Game combineren.
De dag
In de ochtend beginnen we om 9:30 met de speciale donor experience variant van The Customer Experience Game. Spelenderwijs laten we jou en je (con)collega’s de impact van donateursbeleving zien en hoe je deze positief kunt beïnvloeden. Je krijgt niet alleen direct antwoord op lastige Donor Experience vraagstukken, je hebt ook veel plezier. Je komt direct in de actiestand. Jullie inspireren elkaar en leren op een leuke manier hoe je als fondsenwerver en als team donateurs een betere donateursbeleving kunt geven.
Na de lunch gaan we aan de slag met The FundraisingGame. Met deze methode zet je de opgedane donateursinzichten in om een fondsenwervende campagne te ontwikkelen. De methode helpt je campagnes te ontwikkelen met oog is voor donateursbehoefte. Met het eenvoudig in te vullen Campagne Canvas en The FundraisingGame kaarten heb je binnen 1 à 2 uur een mooie campagne bedacht en uitgewerkt.
Aan het einde van de dag, rond 14:00 ga je geïnspireerd naar huis met de nodige donateursinzichten en het CampagneCanvas en de TheFundraisingGame-kaarten om op creatieve wijze donorcentric campagnes te ontwikkelen die bij je doelgroep binnenkomen.
Afhankelijk van de geldende maatregelen zal deze speciale Game-sessie live op locatie of online gehouden worden.
Maximale groepsgrootte: 10 personen
Prijs per persoon: 450,- excl. btw incl. Campagne Canvas en FundraisingGame-kaarten om mee naar huis te nemen.
Kom je samen met je collega’s (max 3 personen) dan is de teamprijs 675,- excl. btw.
Interesse
Meld je nu aan en we nemen contact met je op.
Wil je samen met de collega’s meedoen, dat kan natuurlijk ook. Laat het ons weten via het formulier.
Heb je interesse, maar lukt 17 februari niet. Geen probleem, we gaan op zoek naar een passende mogelijkheid.